2010. június 17., csütörtök

10 június 17

Már régóta szerettem volna bejegyzést írni a már kb 8 évvel ezelőtti kalandomról Mexicoban,most aktuális is hogy ma Mexico megverte Franciaországot a VB,nagyon drukkoltam nekik:-)Fél évet volt szerencsém élni ezen a gyönyörű Karib-tengeri szigeten egy csodálatos üdülő paradicsomban,ami nem mellesleg egyedülálló természetvédelmi terület is.Mikor itt jártam még nem fotóztam, azon ritka alkalmak egyike volt ez a sorozat hogy gépet vettem a kezembe mielőtt hazajöttem Magyarországra amiből most láthattok itt egy képet.Egy Canon tükörreflexes masinát kaptam húgom barátjától aki amúgy fotózással foglalkozott és szerepe volt abban is hogy később megszerettem ezt a műfajt.Nem kell komolyan venni a képet,amolyan emlékkép szerűség:-)

Viva Mexico!!!

:-)




Cozumel

Mexico,Cozumel-sziget

2002

Valami Canon tükrös gép+Fuji negatív+papírscan


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése