2010. május 25., kedd

10 május 25

Az egész napot Pozsonyban töltöttem,már korán elindultunk itthonról.Borúsan indult a nap majd egyre szebb időnk lett hogy felvehessük a belvárost amire bőven volt időnk a nap folyamán.Dina gépét vittem magammal mert délután egy kiállítás megnyitón fotóztam egy pincében,ahol kellett a megbízható vakuzás.Kellemes nap volt amit csak az tetőzhetett,hogy hazafelé az M1-en végigkísérhettük azt a ciklont ami végigsöpört az országon este felé.Soha életemben nem láttam még ilyen felhőképződményt és soha életemben nem hagytam még ki egy ekkora képet amit meglőhettem volna róla akár.Ha rá gondolok még most is kész vagyok,legszívesebben a fejem verném a falba.Kismánd előtt voltunk mikor elhúzott mellettünk ez a tölcsérszerű naplemente meleg fényeiben megvilágított gigászi felhő örvény, Magyarország legnagyobb szélerőmű telepe felett.Már fotóztam is itt korábban, csak annyit kellett volna tenni hogy letérni az autópályáról,majd visszahajtani.Kb 15 percet vett volna igénybe az egész.Nem értem magam,miért nem szóltam hogy térjünk le pár kép erejéig...






Pozsony

2010

Nikon D90+Nikon 16-85mm+Nikon 55-200mm

2 megjegyzés:

  1. Zoli! Minden követőd nevében felszólítalak, hogy legközelebb ne hagyj ki ilyen lehetőséget! :-) Fantasztikus volt az a felhőképződmény...

    VálaszTörlés
  2. Áhh,ne is mond...Fizikai rosszullét fogott el most is hogy eszembe jutott:-)

    Még egyszer nem lesz ilyen,az tutibiztos

    VálaszTörlés