2009. november 11., szerda

09 november 11

Ma szinte átaludtuk a napot,csak enni keltünk fel.Az azért elég égő lett volna ha le sem nyomom az expo gombot,így erőt vettünk magunkon és elindultunk sétálni egyet,legalább legyen miben elfáradni valamennyire:-)Meglepetésünkre szép napsütéses idő volt,először mióta itt vagyunk.Szedtem is a tájkép fotós cuccot,állvány,szűrők,mindent elraktam.Hoztam a Pentacont is,meg szerettem volna lőni filmre is a tegnapi lámpás képet a juhászról.Néhány kép készült séta közben a faluból kifelé menet,jó volt kicsit a friss levegőn.





Felkaptattunk a közeli domboldalra,sietni kellett mert majdnem lekéstük az előadást.A juhászt nem találtam,de csodálatos színekben gazdag látvány tárult elénk fent,valamennyire sikerült kiélnem magam a naplementében:-)



Juhász híján az első számú topmodellemet "voltam kénytelen" fotózgatni.Szerencsés vagyok hogy mindig velem van,így soha nem megyek haza üres kártyával:-)



Ahogy a napok gyarapodnak,az elkészített képek száma egyenesen arányosan csökken.Ez a nap után már csak hébe-hóba fotóztam,rövid bejegyzések lesznek.Azért nem kell aggódni,jól éreztük magunkat,ahogy ez a ez mostanában nagyon menő mobilt(itt 7D:-)magunkelétartjukmosolygunk kép is mutatja,:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése