2009. október 29., csütörtök

09 október 29

Erőt kellett vennem magamon hogy ma elmenjek és azon felül hogy lógatom a gépet a nyakamon,le is nyomom a gombot.Higany nehéz bódulat ült rám egy ideje,semmi saját dolgot nem fotóztam az elmúlt néhány hétben.Elindultam dolgaim intézni,ebédelni egyet,semmi érdekes.Szinte már meg kellet erőszakolnom magam hogy elsüssem a 7D-t de semmi értékelhető eredmény.Nyakból fotóztam,nem volt ma kedvem kontaktust létesíteni senkivel,életképekre vadásztam,amiket érszrevétlenebbül el tudok kapni.A szokásos beállítások,10-20 Sigma,fókusz kb 1 méterre manuálon,6.7 rekesz hogy éles legyen szépen minden.Majd beállítások az időhöz:felhő WB,minusz egy alexpo,mert sötét szürke idő volt és kellett a gyors záridő is,ezért az ISO is 400 ra ugrott.Már csak a jó pillanat kellett.El is jött,mondjuk nem fotótéma alakjában,az Oktogonon összetalálkoztam édes Dinámmal,innentől már mindegy volt jön e szembe valami vagy sem:-)Elkísértem a Nyugatihoz és miután elváltunk mintha valami változás történt volna,mert sorban indult meg az újam sumákban,ahogy sétáltam a belváros utcáin:-)Nem mondhatnám hogy Word Press képek születtek,de legalább lenyomtam végre a gombot...:-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése