2009. július 9., csütörtök

09 július 9

Tegnap furcsa mód kaptam egy értesítést a fotohaz.hu -ról hogy vélemény jött erre a rég elfeledett képemre.Nagyon régen töltöttem fel erre az oldalra képet,és a korábbi heves képmegosztó szokásaimmal ellentétben kevés kép került ide fel.Valaki,valamiért mégis megtalálta és véleményt formált benne a fotóm.Szeretem ezt a képet,nagyon régen,2006-ban fotóztam még az első komolyabb kompakt gépemmel,egy Minolta A1-el.Akkoriban még annyira lelkes voltam hogy hajnalonta a várost és a Duna partot jártam,ez a felvétel is egy ilyen téli reggelen készült,talán jól esik majd ebben a nagy melegben:-)


Téli sziget

2006

2 megjegyzés:

  1. Egy kis nosztalgia, mi? :)
    Néha engem is meglepnek egy-egy ilyen régi fotó értékelésével.

    Egyébként nagyon hangulatos ez a kép, jó ott az az ember a távolban.

    VálaszTörlés