2009. június 25., csütörtök

09 június 25

Ma újra forgattunk,rég voltam már együtt a stábbal,Portugália miatt lemaradtam pár alakalomról.Mindig várom ezeket a napokat,jókedvvel,jó témákkal teli kirándulás volt.Veszprémben álltunk meg először,a délelőtti órákban még elég szürke,borongós idő volt ez némileg hátráltatott abban hogy színeiben,tónusaiban tobzódva mutassam be a várat.Inkább részleteket vadásztam,elkapott pillanatokat.





A Veszprém melletti porcelánjáról híres Herend volt a következő célpontunk.Pontosabban a majolika gyár,ami inkább a vevők hétköznapi igényeit próbálja meg kiszolgálni,az alapanyagok,formák,minták is mások mint a Porcelán Manufaktúrában.Nagyon tetszett ez a kis családias gyár,és maga a majolika készítés folyamata.Tervezem majd még visszamenni ide,mert sajnos idő szűkében voltunk,mint többnyire mindig.






Visszakanyarodtunk a Veszprémi Állatkert felé,ahol már vártak ránk.Nagy fejlesztéseken ment át ez a park,teljesen kicserélődött minden mióta utoljára itt jártam.Új létesítmények épültek,az állatoknak több helye van,látszik hogy jó kezekben van az állatkert sorsa.Mivel a gondozók vezettek minket körbe,több esetben is volt lehetőség a kerítés mellől fotózni,de sajnos nem mindig sikerült kikomponálni azt.De hát ugye nem is a BBC Wildlife Photographer of the Year pályázatra dolgoztam,ez egy állatkert:-)





A nap utolsó állomása Jásd volt,ahol egy még működő vizimalom található.Voltam már itt korábban de akkor nem sikerült ilyen jó fényeket kifognom,és ez a régi írógép sem volt még ott.Kellemes hangulatban fejeződött be a napunk,gyönyörű fényeink voltak hazafelé,amit ilyenkor már többnyire csak a szélvédőn keresztül figyelek áhítozva:-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése