2012. július 11., szerda

12 július 11

Kicsit rendhagyó módon posztolom A Heineken BalatonSound 2012 anyagát mint ahogy a VOLT-on elkezdtem. Egy ömlesztett válogatást mutatok majd meg nektek, amolyan napi összefoglalót. Rengeteg idő eltelt már azóta ráadásul egy sokkal keményebb Szigetes hét is a hátam mögött van. Sajnos nem sikerült frissiben beszámolnom az eseményekről így az emlékek is megkoptak és ma már nem tudok olyan részletes leírást adni a történtekről, nyár végére teljesen összefolytak a fesztiválok napjai. Azt azért szögezzük le nagyon jó volt a Sound, nekem az idei No.1.:-) Mikor már megérkeztünk megcsapott minket a nyár és a Balaton hangulata. Korán kezdtünk első nap, a gyors akklimatizálódás után már a Zamárdi szabad strandot benépesítő fesztiválozókat fotóztuk a kapunál és a kempingben. Lassan szivárogtak az emberek, nulladik nap még nem sok akcióra számíthattam, keresgéltem a jó kis strandolós hangulat képeket. Mára én nem voltam színpadra beosztva, úgyhogy egész nap az embereket figyelhettem, akikből nem volt túl sok. Este a szokásos Ákos koncert volt a Nagyszínpadon, ahova én csak egy rövidebb séta erejéig mentem el. Jobban érdekelt az esti zúzás az Arénában, ami miután egy hirtelen jött vihar elmosta Ákost , be is indult keményen. Amúgy soha nem voltam még esős Soundon, de az első éjszaka után tudtam hogy ha ez a változékony idő marad, súlyos kontraszt és hangulat lesz itt a héten:-)


Heineken Balaton Sound 2012

Nulladik nap































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése