2012. július 9., hétfő

12 július 09

Ma egy kis különórát vettem batch processingből, mivel hamarosan indulok BalatonSound-ra és nem szeretnék úgy járni a galériáimmal mint a VOLT-on. Ott sajnos nem volt időm a kidolgozásra, így nyersen adtam le a képeket. Szerencsémre a Sony hozta a jó kis telt Minolta színeket és a gépen is lehet kontrasztot, szaturációt állítani, dinamikát növelni. Hála Huszka Ádám barátomnak most már egy leválogatott mappával percek alatt végzek az előre legyártott action-ök segítségével, korábban soha nem használtam ilyet. Ezen a néhány városligetben készült képen gyakoroltam, szinte alig állítottam valamit rajtuk.Természetesen a Sound-os képeket majd részletesebben kidolgozom, ez csak amolyan teszt volt.Minden nap tanul vmi újat az ember:-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése