2012. június 30., szombat

12 június 30

Tegnap úgy adódott hogy sokáig kellett fotózzak és Istivel belekóstoltunk a fesztivál életbe is egy kicsit:-)Kíváncsiak voltunk a reggeli VOLT-ra, a lézengő emberekre és az igazi partiarcokra akik még ilyenkor is tolják:-) Szerencsére megérte fent maradni, mivel ezek a témák sorra jöttek, talán a legjobb fotóimat köszönhetem ennek a reggelnek.



A szállásra visszatérve már csicseregtek a madarak, rendesen világos volt és fatuskóként dőltem be az ágyba. Mivel ma enyém volt a Nagyszínpad ráértem később menni és a hajnali képekkel igazából megvolt már a mai életkép adagom is. Megint a fesztivál busszal mentem fel ahol ma is csináltam a biztonság kedvéért pár képet:-)



Még jó hogy korábban elindultam mert a reggeli képekkel teli kártyámat a szálláson hagytam így pont kapóra jött a hír hogy a belvárosban VOLT-os fesztiválozók fürdenek egy szökőkútban. Csatlakoztam Kálló Petyához és közben a kártyámat is felszedtük.





Mire visszaértem már kezdett beindulni az élet a Nagyszínpad előtt. Igen, ma itt kellett helyt álljak egy igazi nagy névekkel a színpadonl. Nem lehetett hibáznom, ráadásul az esti Iggy Pop-on csak 2 számot lehetünk a fotós árokban és el kellett dönteni balról vagy jobbról fotózunk, középről nem lehet. Azért estig volt még időm gyakorolni, a koncert sorozat a Csík zenekarral kezdődött.




Csík zenekar

Gyorsan megfotóztam a koncertet, mert ahogy húzták a talp alá valót már messziről láttam hogy befordult egy tűzoltó kocsi és leparkolt. Sajnos tegnap lemaradtam a VOLT egyik legjobb pillanatáról mikor belocsoltak a tömegbe a Nagyszípad előtt. Bíztam benne hogy a nagy melegre való tekintettel ez ma is meg fog ismétlődni. Már korábban megkérdeztem a tűzoltókat jönnek e, csak azt nem tudtam mikor. Jöttek,nem is akárhogy!!!Jeeeee!!:-)))






Elszabadult a pokol a kocsi környékén és én kicsit féltettem is a kölcsön A700-t, így csak egy gyors spuri fért bele a vízsugár alatt, de ennyi idő is elég volt hogy elázzon mindenem. Aztán felkapaszkodtam a kocsi tetejére és onnan lőttem a tömeget. Még szerencse hogy korábban odamentem bratyizni a tűzoltó srácokkal;-) A nagy pancsolás után a Kiscsillag koncertje következett ami elég jó hangulatban és rengeteg ember előtt telt a tűző nyári napon.


Kiscsillag

Aztán jött a nap fénypontja, a Tankcsapda. Középiskolás koromban rengeteg koncertjükön ott voltam és akkor soha nem gondoltam volna hogy a VOLT színpadáról fogom őket egyszer látni. Sikerült elintézni hogy fentről is fotózhassam őket és a hatalmas tömeget a naplementével, felejthetetlen élmény volt, az a tökéletes pillanat, amit ritkán érez az ember életében. Ez az adrenalin sokk után szinte rutin munka volt a Quimby koncertje, mellesleg soha nem tudtam ráhangolódni a zenéjükre sem. A Tankcsapda jobban odazúzott:-))




Tankcsapda




Quimby

Aztán jött Iggy, a mai nap fő előadója, én meg mint jómunkásember 20 perccel a színpad jobb szélénél várakoztam. Semmiképpen sem akartam lemaradni erről a kevés időről, jó közelit csak az árokól lehet csinálni. Emberünk annyira izgett-mozgott hogy miután kiküldtek minket úgy alakult kintről jobb képeket lehetett csinálni. Akkor nagyobb élet is lett a színpadon ahogy Iggy lazán felhívott néhány rajongóját táncolni egyet:-) Jól nyomta az öreg, amúgy és remek iskola volt a mai nap koncertfotózásból:-)




Iggy & The Stooges


1 megjegyzés:

  1. szia Zoli,
    baromi jók a képek!!!
    ugyan folyamatosan néztem a Sziget honlapján a fotóidat/fotóitokat, de vártom, hogy ide milyen anyaggal rukkolsz elő. remélem, lesz még egy-két gyöngyszem! :)

    üdv
    dobák balázs

    VálaszTörlés