2012. június 16., szombat

12 június 16

Ma megtörtént a nagy esemény, amire már egy jó ideje várok. A Nagyvárosi felfedezés elnevezésű fotós túrám első gyakorlati napja, ahol 15 tudásra szomjas ZebrArt-os tanuló várta hogy együtt találjuk meg a város rejtett értékeit, érdekes helyeit, pillanatait. Még soha nem oktattam, de a szerdai képvetítés után már nem küzdöttem akkora lámpalázzal. Azt nem tudhattam még hogy mit tartogat nekünk a város, egyedül ez miatt izgultam kicsit. Azért előre elterveztem az útvonalat és tudtam hogy a belváros, kiváltképpen a VIII. kerület mindig kecsegtet valami érdekes témával. A mai túra viszont minden várakozásomat felülmúlta, folyamatosan jöttek velünk szembe a jobbnál jobb élethelyzetek. Végigszeltük a nyolcadik kerületet majd tovább barangoltunk a hetedik és az ötödik kerületben, majd a Szabadság téren ért véget ez a hosszú és meleg nap. Remélem mindenki jól érezte magát és talált témát bőségesen. Én szénné fotóztam magam és nagyon élveztem a felfedezést:-)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése