2012. április 27., péntek

12 április 27

Tegnap nem kis meglepetés ért, mikor legújabb projektem részleteit mentem megbeszélni a Soroksári útra a Bakelit stúdióba. A Rákospalotai Javítóintézetben szeretnék majd a jövőben egy fotósorozatot készíteni az ott élő lányok életéről és ez ügyben beszéltem meg egy találkozót az Agóra Családsegítő Alapítvány munkatársaival akik egy külsős programot szerveztek a Bakelitben 6 intézetis lánynak. Mint utólag kiderült, ez egy amolyan csajos nap volt amire a NEMFI-től kaptak pénzt a Rákospalotai Filmes Szakkör tagjai. Délelőtt ruhákat vásároltak, aztán jöttek sminkesek és így kerültem én is bele a képbe, aki megörökítette a végeredményt:-) Nem igazán szoktam portfóliókat, beállított képeket csinálni mostanában, de végül sikerült egy vidám kis fotózást összehozni a lányoknak. Ahhoz képest hogy nem profi modellek, komoly elképzeléseik voltak és egész ügyesen álltak a kamera elé, mondhatni majd szétszedtek egy-egy képért:-) Jól éreztem magam velük és remélem ez a bemutatkozás segít majd a sikeres munkában az Intézetben, ahova jövő hét szerdán fogok ellátogatni először.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése