2012. április 25., szerda

12 április 25

2009 nyarán egy feledhetetlen utazásban volt részem Portugáliában. Anyukámmal körbejártuk az egész országot és rengeteg gyönyörű helyet örökíthettem meg. Természetesen az egyik filmes gépemet is vittem, egy Minolta Dynax 7-et. Az érdekessége ennek a fotónak az hogy miután ellőttem, a gépem hirtelen meghalt, se kép se hang, úgy hogy a filmet vissza sem tudtam tekerni benne. Több mint 2 év után sikerült kiszednem a belőle, addig a szekrényben porosodott a váz. A másik érdekesség hogy akkor még volt néhány tekercsem a híres Tesco Gazdaságos filmből amire ez a felvétel is készült. Egyedülálló véletlen faktora van ennek a filmnek ez a kép színein látszik a legjobban, szinte minden kocka egy kiszámíthatatlan csoda. Már el is felejtettem ezeket a képeket, így nagy örömmel scanneltem be őket nem olyan rég.Íme az eredmény:-)



Ocean

Portugália

2009

Minolta Dynax 7 + MAF 70-210mm + Tesco gazdaságos 100 negatív

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése