2012. április 5., csütörtök

12 április 05

Tegnap sok szempontból is nagyon mozgalmas napom volt. Jó híreket kaptam,amiről majd később számolok be, és a délutáni programom is jól alakult, egy régi virtuális cimborámat sikerült személyesen megismernem. Az ilyen találkozások természetesen mindig egy ital társaságában zajlanak és ez most is így történt. Az új törvények miatt sajnos már nem lehet bent cigizni az Előre 57-ben. Mivel már jó idő van egyfajta lájtos piknikhangulat alakult ki a kocsma előtt és így töltöttük a délutánunkat majd az italozás az estébe is átfolyt. Mint egy latin fiesta olyan pezsgés volt az Akácfa utcában, ismerősök és ismeretlenek csapódtak hozzánk, közben pedig ment a lazulás. Hihetetlen élet van itt, igazából egy kb 5 méteres körzetben álltam és fotózgattam ezeket a képeket de még engem is meglepett a témák változatossága. Jó kis móka volt, rég dumáltam ilyen jókat és sikerült újból rájönnöm milyen jó helyen is lakunk:-)










Fesztivál Bolygó

Budapest

Előre 57'

Konica Minolta 7D + MAF 17-35mm + MAF 50mm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése