2012. március 11., vasárnap

12 március 11

Hát eljött a nagy nap, megtörtént velem is. Már csak azon csodálkozom hogy több mint 5 éves pályafutásom alatt ez volt az első észlelés képem jogtalan felhasználására. Persze amiről tudomásom van, mert ilyen mennyiségű netre feltöltött kép esetén ez szinte kivédhetetlen. Nem is vettem volna ezt sem észre ha nagynénnyém nem osztja meg facebook Máté Péter- Ez majdnem szerelem volt című balladáját ahol az én kubai képem volt hívatott fokozni a hangulatot. Persze erről mit sem tudtam és még a nevem sem volt feltüntetve. Írtam az illetőnek hogy szedje le a képem, erre egy olyan alpári stílusban írt választ kaptam, hogy magam is meglepődtem. Komolyan nem tudok napirendre térni hogy egyes emberek mennyire ostobák és hogy fogalmuk sincs róla mivel jár letölteni és felhasználni más munkáját. Azt hiszik hogy ami a neten ki-guglizható az már közkincs és csinálhat vele amit akar. Pedig ez nagyon nem így van és már csak ez a tisztességtelen hozzáállás is felháborító. Épp ezért jelentettem is emberünket a youtube-n ahol remélem utána járnak a jogi sérelmeknek. Próbálta később kimagyarázni, a nevemet is kiírta, de nem nagyon hatott meg.Ideje ráébrednie itt sokaknak hogy ezek a dolgok nem csak úgy járnak...




Ez majdnem szerelem volt...:-))

Kuba

Varadero

2007

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm



4 megjegyzés:

  1. [perfeito: que tonalidades...]

    excelente!

    Leonardo B.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Gyakran elgondolkozom magam is, hogy a mindenféle életbölcsességeket sugárzó üzenetek képeinek készítőit megkérdezte-e valaha bárki arról, hogy hozzájárul-e az egész cirkuszhoz? Meg az is, hogy ha csak az idézetek felét betartanánk, milyen szép is lehetne a mi kis világunk... Így lesz közhely valamiből, amiből több is lehetett volna?

    VálaszTörlés
  4. azt hiszem, ezek a dolgok kivédhetetlenek, így lehet lopni nemcsak fotót, de novellát, verset is. Engem már tíz éve erre figyelmeztetett valaki, igaz, akkor írásról volt szó.

    VálaszTörlés