2012. január 28., szombat

12 január 28

Nem olyan régen történt hogy megtudtam hogy a CameraTonic Photographer of the Year 2011 pályázatán 3. helyezést értem el. A verseny négy évszak szerint volt lebontva és mivel én megnyertem a nyári periódust hozzájutottam egy vásárlási utalványhoz, amit próbáltam ésszerűen elkölteni. Nem volt nagy választék a CameraTonic oldalán, de mivel szűrőket is forgalmaznak azonnal megakadt a szemem a Hoya ND400-as filteren, amit a napokban kézhez is kaptam. Ma el határoztam hogy kipróbálom, így elindultam a városba állvánnyal a vállamon. Pontosabban a CET nevű fura építményt céloztam meg a Duna parton, de szomorúan kellett a helyszínen rádöbbennem hogy még mindig lezárt építési terület, így nem tudtam közel férkőzni hozzá. Ha már kint voltam elsétáltam a rakparton kedvenc hidamhoz és ott próbáltam ki a szűrőt. Azt tudni kell hogy a Konica Minolta 7D ISO-ban nagyon gyenge, nehezen bírja a hosszú záridőket. Nagyon nem is próbáltam még egy perc felett. A felhők sem voltak a legjobbak és mivel távkioldóm sincs a kezem is odafagyott az expo gombhoz a hosszú záridők alatt, nem sok jóra számítottam a memóriakártyán. Itthon aztán kicsit feltúrbóztam, kiklónoztam a hotpixelek hadát és ez a tucatkép lett a végeredmény. Legközelebb próbálok kreatívabb lenni:-)



Szabadság híd

Budapest

2012

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése