2012. január 16., hétfő

12 január 16

Néhány hónappal ezelőtt ismerkedtem meg a facebook-on Poike Stomps holland fotóművésszel. Arra már nem nagyon emlékszem hogy akadtunk egymásra, a lényeg hogy tegnap megérkezett hozzánk és a vendégünk lesz pár napig. Egy igen komoly projekten dolgozik, Európa fővárosait járja és keresi a legforgalmasabb gyalogátkelőket hogy ezen keresztül mutassa be az adott országot. Neki fogok asszisztálni az elkövetkező néhány napon, ma is egész nap Budapest zebráit vadásztuk.Nem is gondoltam volna hogy milyen nehéz egy igazán forgalmas helyet találni a városban. Kitaláljátok hol leltünk rá az ideális átkelőre?:-))


Poike Stopms

Budapest

2012

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm+ Sony HVL F 42 AM flash


2 megjegyzés:

  1. héjj! :D
    én átmentem ezen a zebrán, akkor ezek szerint Te voltál a fénytartó:D
    jómagam is szeretek fotózni, így megörültem, hogy részese lehetek ilyesminek, mert egyből levágós volt, hogy nem sima város képen ügyködtök:D
    leszenk majd képek?

    üdv
    epos

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Poike oldalán biztos fent lesznek.

    http://www.poike.nl/

    VálaszTörlés