2011. február 13., vasárnap

11 február 13

Tegnap nekem is jutott 2 perc hírnév miután a lányok végeztek a divat fotózással és én is készíthettem gyors egy portrét Dina különleges modelljéről, Natalie-ról:-) Az egész alakos derítőlap elé állítottam a Seychelle szigetek-i lányt, Dina pedig visszaverte a napfényt nekem az ezüst kis derítőlappal hogy kijöjjön a smink csillogása. Mindenképpen nagyon mély tónusokat akartam, a modell fekete bőre miatt, bár mikor meglőttem a képet kicsit elrontottam, mert nem exponáltam annyira alá mint akartam.Nem baj, erre való a RAW,így PS-ben segítettem ezen a problémán, ha már a fotózáskor ennyire kapkodtam:-)





Natalie


Modell: Natalie

Fotó:Balogh Zoltán

Stylist:Csek Szandra

Haj:S.Tóth Viktória

Smink:Kertész Kata

Asszisztens:Csoboth Edina:-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése