2011. február 2., szerda

11 február 02

8 hónapon keresztül zajlott a kolo.com pályázata ahol minden egyes hónapban egy újabb témában kellett képeket küldeni.Már korábban mutattam nektek válogatásaimat erre a pályázatra, jól is mutattak egymás mellett a közös színnel rendelkező fotók halmaza vagy egy évszakot bemutató csokor.Szerencsére a 8 hónapból 5-ön sikerült jól szerepelnem és a legjobb 15 közé jutnom.Kicsit fájó szívvel is gondolok a kolo pályázatra mert ez a pályázat miatt veszítettem el a kínai utam,amiről még tavaly írtam itt a blogomon.Azóta már túltettem magam ezen a dolgon és ha nem is azzal a képpel de végül megnyertem a fődíjat aminek nagyon örülök és némi megnyugvással tölt el hogy nem veszett el hiába az az út:-)




100 years old man

Grand prize winner




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése