2010. december 30., csütörtök

10 december 30

Új év előtt az ember mindig számvetést tart,mi történt vele ,milyen emlékei vannak 2010-ről.Ez az év számomra nem tartogatott annyi lehetőséget mint a korábbi,de minden pillanata békés és teljes volt.Mint ahogy tavaly várható volt sokat fotóztam és ezeket a képeket minden nap megmutattam itt nektek.Nekem egyszerű,csak vissza kell nézzem a blogom és már fel is tudom idézni minden egyes napomat:-)

Sok kellemes emlékkel gazdagodtam,és a lehetőségeimhez mérten sikerült sok érdekes helyre eljutni és képeket készíteni.A pályázatokra is jobban ráfeküdtem ami az év végére meg is hozta a sikereket amik sokszor felülmúlták a várakozásaim és amikre nagyon büszke vagyok.Több sorozatot is sikerült összeállítanom az éves munkáimból amiket remélem hamarosan érdeklődéssel vesznek majd hazai és külföldi szakmai szemek a Sajtó-Fotó2010-en.Számos tervvel indítom a jövő évet, portré és riport sorozatok vázlatai rajzolódnak folyamatosan ki előttem,sok már elkezdett ,de még nem publikált projekt. Biztos vagyok benne hogy 2011 több lendületet hoz mint ez a szűkös 2010 amiben remélem sikerül majd valóra váltani az álmaimat mint mindenkinek akit szeretek,aki támogat és figyelemmel kíséri munkáim.





Boldog Új Évet Kívánok Nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése