2010. december 7., kedd

10 december 07

A DC POTY talán a legnagyobb nemzetközi verseny azoknak akik szívesen küldözgetik képeiket fotópályázatokra. Erre a pályázatra már nagyon régóta odafigyelek és mindig is ámulatba ejtettek a nyertes képek és a shortlisted fotók. 3 éve már voltam shortlisted itt, viszont tavaly sikeresen elfelejtettem a pályázatot és lemaradtam róla. De sebaj, mert idén bepótoltam a lemaradást és képeim minden várakozásomat felülmúlták. Már korábban kiderült hogy két képem Highly Commended és Commended lett ami elég jó eredmény már magában 114 000 kép közül, de erre végképp nem számítottam hogy a portfóliómban maradt még egy díjnyertes fotó is. Most már ez is bekerült azok a képek albumába amikre mindig büszkeséggel és örömmel fogok visszatekinteni...





Somewhere in Hungary

DC POTY 2010

travel category

2nd place

3 megjegyzés: