2010. november 8., hétfő

10 november 08

A Digital Camera Photographer of the Year 2010 pályázat szervezői bizonyára a 114 000 kép végignézése okozta stresszt kívánják visszaadni a pályázóknak hogy ilyen sejtelmes módon teszik közzé az eredményeiket:-)Sokan izgulhattunk itthon is mivel több magyar pályázó képei szerepeltek a shortlisted galériákban.Már vártam a mai napot,mivel ma felkerült az internetre a Highly Commended és a Commended fotók listája ami már egy igen rangos eredmény .Mégsem tudtam eldönteni hogy szeretnék e a listán lenni,mivel ezek a képek már nem futnak a kategória győzelemért.Szóval most az van hogy 2 képem szerepel a Commended képek között(egyik Highly:-) és maradt még kettő a shortlisted válogatásból ami nyerhet még.A gáz csak az hogy én ezeket esélyesebbnek gondoltam.Eredményhirdetés december 7.-én,szadisták ezek az angolok...:-)


Klikk a képre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése