2010. október 16., szombat

10 október 16

Már sokat gondolkodtam rajta mialatt átdöcögtem a 4-6 villamossal a Margit hídon hogy milyen érdekes téma lehet fotózni a híd felújítását.Szívesen kijártam volna dokumentálni a kezdetektől is az építkezést,de erre csak ma adódott először lehetőségem,így próbáltam a lehető legtöbbet kihozni az alkalomból:-)Már mikor a találkozóra sétáltam át Budára fotóztam a hídon az embereket akik kicsit megsínylik most a közlekedést.A híd két részét most hegesztik össze és a tartó szerkezet festése miatt homokfúvókkal tisztítják a vas tartó elemeket és ez igen nagy porral jár.Minden esetre fotó szempontjából érdekes volt hogy az emberek reakcióit is követhettem az mellett hogy a jó fényeknek és az érdekes élethelyzeteknek köszönhetően folyamatosan tudtam jó témákat találni.Szívesen visszamennék majd máskor is...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése