2010. október 12., kedd

10 október 12

Ez a fotó egyike azoknak a képeknek amik szerencsére megmaradtak egy sikertelen másolás után abból a mappából amit 2 éve,3. erdélyi utazásomon fotóztam.Nagyobb vinyóra upgardeltem és nem ellenőriztem le az összes mappát(hogy is tehettem volna meg több ezer van) és sajnos a fotók igen nagy része elveszett.Ezt a fotót is egy régebbi emailemből szedtem vissza,az eredetije már sajnos nincs meg.A merevlemez viszont megvan még amin a képek voltak,egyszer neki is álltam visszanyerni az adatokat róla,de nem volt türelmem napokig futtatni a gépet.Van eseteleg valakinek vmi ötlete hogyan lehetne ezeket az adatokat visszahozni?Most megint álmatlan éjszakáim lesznek ez miatt,ahogy újra eszembe jutott:-)))



A fény felé

Erdély

2008

Konica Minolta 7D+MAF17-35mm

2 megjegyzés:

  1. van egy olyan program, hogy "GetDataBack". rendszergazda kollégáim azzal szoktak próbálkozni.

    VálaszTörlés
  2. Az megvan nekem is valahol,az a nagy baj hogy sok idő lenne,lehet egy hétig is futnia kellene a gépnek 250 giga átnézésére

    VálaszTörlés