2010. szeptember 18., szombat

10 szeptember 18

Judit és Jancsi esküvőjét már nagyon régóta várom és már jó előre le is foglaltak.Tudtam hogy gyönyörű helyen lesz és azt a keveset róluk amit email-en beszélgettük sok-sok kilométerre egymástól mivel Írországban élnek és dolgoznak.Már pár levélváltás után éreztem hogy mennyire közvetlenek és hogy remek nap elé nézhetek majd itt a Hilltop borászatban,Neszmélyen.A bemelegítő fotózás is nagyon jól sikerült és csak reménykedni tudtam abban hogy jó idő legyen majd ma is.Ez sajnos nem így indult,de mikor leléptem a vonatról Tatabányán kisütött a nap és teljesen izgatottan kezdhettem neki a munkának a fodrásznál.A készülődés pillanatainak megörökítését Dunaszentmiklóson egy panzióban folytattam.










Juditék mindent maguk szerveztek életük legszebb napjára,sok ebay előtt töltött óra és a család remek szervező képessége eredményeképpen a vendégterem és maga ez a gyönyörű táj teljes díszében várta a násznépet.







A fiatalok elfoglalták szobáikat,majd miután gyorsan felmértem a terepet elkezdődött az öltözködés.Az esemény szépségétől nem maradt el a menyasszonyi ruha,Judit mint egy hercegnő pompázott a nagy uszályával.Jancsi pedig mint egy hidegfejű és minden helyzetben úriember angol lord egy kék színű bársony smokingot húzott:-)









Kicsit elhúzódott az idő és a nagy ruha miatt a mozgás is lassú volt,de nekiálltunk a portfóliónak viszonylag jó fények mellett.A fotózás végére már ki is sütött kicsit a nap és mint felkészült modellek Judit és Jancsi ügyesen álltak a kamera elé.






A vendégek közben folyamatosan érkeztek a szőlészetbe és várták az ifjú párt.Rengeteg lehetőségem akadt életképezni és már alig vártam hogy elkezdődjön a ceremónia egy gyönyörű dombtetőn.
























A polgári esküvőt egy kis szünet után az egyházi szertartás követte.Már az első szertartáson is lehetőségek tárháza állt rendelkezésemre,nagyon jó helyen adták össze az ifjú párt és külön öröm számomra hogy a választásban az én véleményemet is kikérték.Miután az egyházi szertartás alatt másodszor is kimondták a boldogító igent a gratulációk következtek,mivel mással mint szappanbuborékokkal,na itt nagyon elkapott a gépszíj:-)













A nap kezdett lebukni és a vendégekkel és a már ifjú házasokkal bevonultunk az étterembe.Itt kicsit gondban voltam mert nagyon sötét volt.Az asztalokon lévő gyertyákon kívül nem sok fény volt és a vakut is eléggé elnyelte a nádtető mennyezet.Többnyire Sigma 10-20 mm-t használtam és azzal vakuztam egy beállított értékre,ez így működőképes volt.Viszont a kevés fény miatt nem tudtam annyi életképet fotózni a fix 50-essel mint szoktam.Minden esetre nagyon jó kis buli kerekedett sok érdekes és örömteli eseménnyel.A vendégek,a család nagyon kedvesek voltak és én is szinte vendégként érezhettem magam köztük.A buli végére nagyon elfáradtam és totál zombiként indultam haza Pestre vonattal,de már hazafelé nézegetve tudtam hogy megérte az egész napos állandó jelenlét.






















Judit!Remélem ezzel a gyönyörű nappal egy mesebeli álmod vált valóra és ezt a képek hűen tükrözik majd:-)Jancsi!Remélem nem bántad meg hogy a feleséged ragaszkodott hozzám hogy én örökítsem majd meg a legszebb napotokat:-)

Sok boldogságot Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Draga Fotosunk! :)

    Megneztuk a blog bejegyzest... Nem egyszer... huszonotszor... :)

    A kepek lelegzetelallitoak, a valogatas egyszeruen fantasztikus, huen tukrozi az egesz nap hangulatat, legemlekezetesebb pillanatait, es tudod az a legszebb, hogy meg tudtal ragadni olyan szep pillanatokat, amiket mi nem tudtunk vagy azert, mert mashol voltunk, vagy azert, mert nem arra figyeltunk a rengeteg teendo mellett, vagy "csak" azert, mert a fellegekben jartunk... :)
    Jo ezeket most visszanezni, baratok, rokonok, pillantasait "utolag" elcsipni :) , hetek multan is -az azota is tarto- boldogsagunkban ujra megfurdeni...
    Nekem tenyleg egy kislanykori almom valt valora minden tekintetben, es nagyon boldog vagyok, hogy ehhez Te is hozzajarultal nemcsak a kifogastalan, emberfeletti es az utolso percig lelkiismeretes munkaddal, hanem kedvessegeddel, segitokeszsegeddel, egesz szemelyisegeddel.

    Kivanunk Neked tovabbi egigtoro almokat, pezsdito lehetosegeket, lelket melengeto sikereket!

    Koszonettel es szeretettel,

    Jancsi es Juditka :)

    VálaszTörlés