2010. szeptember 6., hétfő

10 szeptember 06

Mindig is kötődtem a népi hagyományokhoz,gyerekkoromban sokat voltam falun és azóta is elbűvől ez a mára már eldfeledett életforma,hangulat.Ez képeimen is sokszor megjelenik,a vidéki emberek élete mindig igaz,őszinte és hangulatos téma.Éppen ezért is figyeltem fel a Kárpátikum Közhasznú Alapítvány fotópályázatára,mert ők ilyen képeket kerestek.A válogatásnál inkább az újabb képeim között keresgéltem, lett volna sok erős régebbi Erdélyből de meg akartam méretni az elmúlt évben készülteket is.Szerencsére sok alkalmam volt autentikus helyeken fotózni,ezek közül válogattam.A zsűri ezek szerint érdekesnek találta őket,mert 2. díjjal jutalmazta képeim és azok közül kiemelve ezt a hortobágyi portrét.Nagy öröm ez számomra,főleg látva a díjazott képeket,Tóth Zsuzsa válogatása gyönyörű anyag és sok remek kép van még amiket a weboldalukon meg tudtok nézni.Gratulálok a fotósoknak!

Klikk a képre!:-)



Naplemente a Hortobágyon

Hortobágy

2009

Konica Minolta 7D+MAF70-210

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése