2010. augusztus 28., szombat

10 augusztus 28

Szeretem a vidéki esküvőket,azoknak mindig van egy sajátos hangulatuk.Így volt ez ma is mikor Tünde és Tamás lagziján fotóztam Bácsalmáson.Nagyon korán keltem és indultam Pestről így eléggé fáradt voltam mikor megérkeztem délelőtt.Már a vonaton teljes letargiában voltam az időjárás miatt,még soha nem fotóztam úgy hogy szakadt az eső és ez ma az egész országra elmondható volt.De hát mit van tenni,maximum az előnyére használom a képeknek,ez egy ilyen nap volt:-)Már a készülődést is fotóztam,a fodrásszal kezdtük.Nagyon tetszett ez a retro szalon rengeteg jó lehetőséggel kecsegtetett.Majd később az öltöztetés és a sminkelés is szép fények mellett telt.Ezt követte a kikérés és indultunk is a templomba.













Szeretem a református templomokat mert sokkal fényesebbek, letisztultabbak mint a katolikus gigantikus belterű templomok.Itt végig vaku nélkül tudtam dolgozni,aminek külön örültem.Volt fény bőven,kicsit feltekertem az ISO-t és többnyire az ötvenest használtam,de a telével is simán lehetett dolgozni.








Hála istennek a polgári szertartáson is végig tudtam kedves,boldog pillanatokat vadászni az egész eseményen könnyen ment az életképezés,vidám vendégsereg gyült össze.Még a közben egyre jobban szakadó eső sem ronthatta el a hangulatot,de engem egyre jobban kezdett aggasztani az a tudat hogy ilyen időben kell majd megfotózzam az esküvői portfóliót.







Először még nagy pánikban voltam,de végül sikerült azért összehozni valamit a falutól nem messze egy horgász tónál,ahova azért jöttünk mert Tünde és Tamás szerelmük itt kezdett el bibózni anno:-)A tópart tökéletes helyszín is lett volna szép fáival,hídjaival,de a zuhiban egy rémálom volt.Az esőcseppek látszottak a szürke öltönyön,a fények teljesen laposak voltak így egy kis pavilon alá menekültünk be és csináltam néhány közeli és viccesebb képet,de nem volt egyszerű és sokkal jobban is meg lehetett volna csinálni ha jó idő van.










A bulival már semmi gond nem volt,főleg úgy hogy barátaim is voltak a vendégek között.A hely is jó volt,bár a barna fa plafon kicsit megzavarta a WB-t.Végül beállítottam kelvinben a D90,mert a vakum miatt kénytelen voltam azzal fotózni itt.Nagyon jó kis gép ez a Nikon gyors AF és zajmentes képek magas ISO-n,a vakurendszeréről nem is beszélve,teljesen lenyűgözött.2 géppel csináltam végig az estét.A vállamon lógott a 7D az ötvenessel,magas ISO-n lhetett még életképezni vele.Aztán beindult a hangulat,a tánc és sok kedves program volt végig az esküvőn.Látszott mennyire összetartó család és a barátok,sok megható szép pillanat volt,nagyon jól éreztem magam,bár a nap végére nagyon elfáradtam.Ez volt az idei első teljes napos lagzim és még látszik hogy fizikailag nem vagyok eléggé felkészülve egy ilyen komoly munkára.







Tünde,Tamás!Köszönöm hogy felkértetek és megbíztatok bennem hogy én vagyok a megfelelő ember aki visszadja képekben nektek a legszebb napotokat az életetekben,kívánom hogy ezentúl minden napotok ilyen örömteli legyen:-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jok a kepek!
    Koszonjuk a munkadat, udvozlet Teneriferol :)
    Tunde es Tamas

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!

    Megkaptam ám az sms-t is,épp munkában voltam egy másik lagziban és nagyon örültem neki,gondolhatjátok mekkora hajtó erő volt az akkor ott:-)

    Érezzétek jól magatokat,Tenerife gyönyörű:-)

    Üdv,

    Zoli

    VálaszTörlés