2010. augusztus 20., péntek

10 augusztus 20

Ma elvittem Édesem egy fotó helyszín felmérésnek álcázott sétára a bajai Türr emlékműhöz.Ez egy nagyon szép hely ahol a Dunából a Sugovica elindul a város felé.Sok szép emlékem köt ehhez a helyhez,szeretek itt lenni.Már mikor felébredtünk azonnal nekiálltam a meglepetésem megszervezéséhez,apukám beszerzett nekem egy lakatot.Köztüdott hogy ezen a helyen a bajai párok ott hagynak szerelmük zálogaként egy lakatot az emlékmű korlátján ahonnan gyönyörű kiltátás nyílik a Dunára és a Gemenci erdőre. Ezzel a céllal mentünk ki ide mi is ma délelőtt,Dina tudta nélkül:-)Mikor mentünk felfelé láttam hogy észrevette a sok lakatot a korláton és már kezdett elszontyolodni hogy mi nem hoztunk .Majd elővettem a táskámból a mi szerelmi-lakatunkat és ő a nyakamba ugrott:-)Öcsém alkoholos filcével ráírtuk a nevünket és a dátumot és felraktuk a korlátra és lezártuk.Lesétáltunk a partra, ölelkeztünk egy kicsit majd Dina bedobta a kulcsot a Dunába.Minden pillanat boldog vele mióta együtt vagyunk, de ez különleges volt és egy életre szóló...




Az első 365 nap...

Baja

2010 augusztus 20.

10 megjegyzés:

  1. Egy gyönyörű pillanat volt, amit kaptam tőled :)

    Köszönöm!!! :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a képek! Nem is gondoltam volna hogy ilyen pro fotósvagy mikor legugoltál a vonatban hogy lekapj minket..:D ha van időd erre a e-mail címre eltood küldeni a rólunk készült képeket: vas.ajto@freemail.hu és továbbra is nézem a blogot!;)

    VálaszTörlés
  3. Legyetek ilyen boldogok örökké!
    Kedves és megható sztori! :)

    VálaszTörlés
  4. Kár hogy nincs gomb.De már nem sokáig:-)))

    Hali!Amint megcsináltam a képet elküldöm,de majd ide is felkerül valamikor,mert elég jól nyomtátok a szunyát:-)

    Köszi viking,igyekszünk:-)

    :-)

    VálaszTörlés