2010. augusztus 13., péntek

10 augusztus 13

A trópusi hőségre való tekintettel ma csak egy rövid sétát tettem a Parlament környékén és onnan haza,nem nagyon mozdultam mostanában ki itthonról és volt is kedvem fotózgatni.Bár a lelkesedés alábbhagyott mikor megcsapott az állott párás levegő,de mivel célt is tűztem magam elé milyen képeket akarok muszáj volt valamit alkotni.Néha rámjön amolyan tréning szerűség és feladatokat adok magamnak.Most éppen az hogy tükröződéseket keressek a városi kánikulában és készítsek valami fotót a segítségével.Rögtön a Jászain majd a Parlament előtt is találtam egy fekete gránit felületet,és a végén le is hűsíthettem magam a Szabadság téri szökőkútnál,ami ilyen melegben igen nagy népszerűségnek örvend a fiatalok(és a fotósok:-) körében.Házifeladat kipipálva!:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése