2010. augusztus 7., szombat

10 augusztus 07

Egy eléggé mozgalmas napom volt ma,korán keltünk Dinával,mert ő is fotóztt egész nap egy divat anyagot.Sajnos nem tudtam ott lenni vele,csak délután egyig,mert engem is hívott a kötelesség,Ráckevén volt jelenésem,ahol a Sziget Szépe 2010 szépségkirálynő választás került megrendezésre.Ma nem kisértem végig a lányok egész napját,hanem csak a versenyre mentem át Ráckevére ahol egy Mini Morris találkozó keretein belül mutatkozhattak be a szépségek.Ha tavaly nyáron is olvastátok már a blogomat tudhatjátok hogy elég sok szépségversenyen fotózom,mikor eljön a jó idő.Sajnos idén ez ritkábban esett meg,de azért örültem hogy itt lehettem ezen a szép délutátnon.




3.helyezett

Grózinger Leila

1.helyezett

Dézsányi Bianka

2.helyezett

Makk Andrea

(balról-jobbra)


Gratulálok a nyerteseknek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése