2010. július 22., csütörtök

10 július 22

Ma az utolsó pillanatban befizettem a III.Fotomarathon részvételi díját így szombaton ott leszek a nagy megmozduláson.Mivel a FotoVideo Magazin Az Év Fotósa 2010 díjátadója is egybe lett kötve a versennyel , nem volt kérdés hogy végig csinálom a napot azzal a több száz fotóssal akik szombaton Budapest utcáit járva hajtják majd a megadott témákat.Ráadásul az is nehezíteni fogja a munkám hogy közben egy templomi esküvöt is le kell fotózzak Budán,remélem lesz elég időm befejezni a témákat és azt is remélem lesz majd esküvőhöz kapcsolható téma,mert akkor két legyet ütök majd egy csapásra ezzel a beiktatott munkával:-)Minden esetre nézzétek meg miket lőttem 2007-ben mikor első ízben került megrendezésre a verseny hazánkban.Biztos vagyok benne hogy a szombat is olyan élvezetes lesz mint anno 3 éve:-)









Fotomarathon 2007

Témák a filenevekben,a képek a feladatok sorrendje szerint összeállítva

2 megjegyzés:

  1. Én is minap néztem végig az én képeimet. Hát, csak jobbakat lőhetek náluk :)
    Az utolsó előtti képen jó a modell. Ha végeztünk az egésszel guríthatunk megint egy sörikét, mint anno ;)

    VálaszTörlés
  2. Én be mertem vállani őket,végtére is ezeket is én csináltam:-)

    VálaszTörlés