2010. július 18., vasárnap

10 július 18

Kivételes lehetőségben volt részem a mai napon,mikor egy kendó versenyen és vizsgán vehettem részt és követhettem az eseményeket egész nap.Ez egy nagyon érdekes közeg egy olyan embernek aki mitsem tud a keleti harcművészetekről és az azt övező viselkedésről,életformáról.A kendósok ha jól tudom(információim hiányosak lesznek lehet) az ősi japán szamuráj kard művészet 21.századi hagyomány őrzői és sportolói,mivel ez egy hivatalos sport klubbokkal,világ versenyekkel.A formai hagyományok mellett a szellemiségét is őrzik ezek a sportolók.Mozdulataik finomak voltak,mindennek gondos ceremóniája volt,mindenki tudta hol a helye.Nagyon érdekes volt ezt kívülálló szemmel megfigyelni és képekben rögzíteni.A nap folyamán majdnem végig próbáltam riport képeket gyártani,mintha magamnak fotóznék,nem is megbízásból.Természetesen elkészítettem a verseny dokumentációját is,de sokat kísérleteztem,ami nagyon kellett már nekem.Ráadásul Dina gépével voltam ami kellően felszerelt és gyors ahhoz hogy elkapjak vele mindent.Igazi munkagép,bár jobban szeretek a sajátommal fotózni,de itt nagyon kellemes volt a D90-el is.Már ott tudtam hogy erős kontrasztos ff-ben fogom kidolgozni a képeket,és nem is sajnáltam tőle a tónusokat.Ezeket a file-okat azért jobban lehet gyúrni mint a 6 megapixeles 7D képeket:-)Összeraktam egy válogatást ami remélem jól bemutatja majd ezt a sportot és a verseny hangulatát nektek.







Köszönöm az Magyar-Japán Kendó Klub segítségét és közreműködését!

3 megjegyzés:

  1. Szépek! Lehetne belőlük többet látni?:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Yan!

    Igen,az MJKK meg fogja kapni a versenyen készült összes képet,itt nálam egyenlőre ezek a képek lesznek láthatóak.Remélem lesz még majd alkalmam fotózni a klubbot.Köszönöm

    VálaszTörlés