2010. június 7., hétfő

10 június 07

Egész nap itthon ültem és nem sok értelmes dolgot csináltam.Azért próbáltam intézgetni a napi teendőim és mellette elhatároztam hogy naplementére kimegyek a Roosvelt térre hogy saját szememmel is lássam a Duna erejét , azt a hatalmas különbséget ami azóta történt mióta néhány napja lezárták a rakpartot.A változás óriási volt az egész út víz alatt van,mióta Pesten lakok nem is tudom láttam e ekkora áradást és ma még nem is tetőzik a Duna.Mivel 3 napja többnyire nagylátóztam most úgy voltam vele hogy inkább a telét használom,érdekes részletekre vadásztam a kíváncsiskodó tömegben és a víz alá került területeken.Elgondolkodtató és ijesztő ez az elemi erő, ami oly sok keserűséget okoz napjainkban az országnak hogy mennyire testközelben van a Kárpát medencében mindenütt.Itt egy 2 milliós nagyváros,ahol ha az esőzések mondjuk kitartottak volna erre a hétre is olyan masszívan mint a múlt héten most katasztrófa állapot lehetne és én is hagyhatnám el az albérletet, mint északon a szerencsétlenül jártak.Ijesztő és egyben nyugodt volt a folyó,nem akarom megérezni az igazi haragját...









2 megjegyzés: