2010. május 26., szerda

10 május 26

A régi Tűzraktérben jártunk ma fotózni.Már régen el akartam jönni ide,és miután lemaradtam a pályázatról is amikor szinte szénné fotózták ezt a helyet nem gondoltam volna hogy eljutok még ide.Érdekes hely volt,elképzeltem még fénykorában,sajnos mostanra teljesen lepusztult.Ráadásul az őr kutyájának valami probléma lehet az emésztésével mert ennyi kutyaszart egy helyen még életemben nem láttam,ráadásul minden szoba minden egyes szegletében található volt egy kutyagumi.A fotózás hátterének minden esetre tökéletes volt a hely ami miatt jöttünk, így gyorsan elment a délután a szünetekben pedig körbenéztem én is az épületben a fényképezőgépemmel.





4 megjegyzés:

  1. en ugy tudom idorol idore bekoltozott oda egy-egy arc, muveszlelkek-festok miegymas. szerintem ne a kutyat vadold. :)

    VálaszTörlés
  2. nem hiszek a szememnek:
    Suicidal Tendencies póló?????

    VálaszTörlés
  3. Igen.A barátnőm nagy metálos:-)

    VálaszTörlés
  4. Ádám,ez konkrétan kutyaszer volt,nem is kevés:-)

    VálaszTörlés