2010. május 8., szombat

10 május 08

Ma az egész napomat a Városligetben töltöttem a National Geographic "Szelektív Nap" rendezvényén fotóztam.Szeretem az ilyen mozgalmas eseményeket,mert ilyenkor mindig kiélhetem fotóriporteri hajlamaim:-)Sok szálon futó események,változatos programok,rengeteg ember és ez miatt rengeteg életkép lehetőség is egyben.Ilyenkor egy riporternek mindig az a fő vezérvonala hogy tudósítson az eseményről,beszámoljon az ott látottakról.Ez sokszor kreativitásra serkenti , de sok ilyen munka után bele is fásulhat az ember.Az a baj hogy ez egy egyszerű műfaj ahol a fotósnak nem kell nagyon megerőltetnie magát képalkotás ügyileg,mert az események adják magukat.És azt hogy bevállalok egy érdekesebb nézőpontot egy fontos és megismételhetetlen helyzetben felülírja az az elvárás hogy egy könnyen érthető,tiszta kép kell magáról a pillanatról a megrendelőnek.Ezeket egy bizonyos rutin után már előre láthatja a szemfüles fotós,ezzel meg is könnyítheti munkáját.Az esemény megnyitója,fontos emberek,celebek,gyerekek, kaja, akció dús programok,ezekre vadászunk többnyire ilyenkor.Ezekkel a képekkel nem szoktak villogni a fotósok,bár több ezer ember megnézi őket az újságok oldalain.Mégis az ösztön nem hagyja aludni a jó riporter éles szemét,helyzetfelismerését,mert egy ilyen délutánon nagyon sok érdekes képet is lehet készíteni,a rutinszerű vakuvillogtatáson kívül.Az előbb leírt megszokott képi bemutatást kerülve egy érdekesebb válogatást próbáltam meg összerakni a kb 300 képből amit végül megtartottam.Számomra ez a pár kép beszél igazán erről a délutánról.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése