2010. április 3., szombat

10 április 03

Tavaly figyeltem fel erre a nagyon jónak ígérkező fotótémára még.Akkor lemaradtam a nagy buliról,idén nem bíztam a véletlenre,előre terveztünk Dinával hogy kimegyünk a Clark Ádám térre párnacsatázni egyet.Bár a mai napunk igen feszített tempóban telt és végül csak fél óránk volt hogy részt vegyünk a 2010-es Párnacsatán,mivel indult a vonatunk vidékre ahol a húsvéti ünnepeket töltjük majd.




A 105-ös buszra felszállva azonnal át is érezhettük a hangulatot,már az Oktogonon sok fiatal várakozott kispárnával a kezében.Mikor odaértünk kicsit meglepett hogy mekkora a média érdeklődés az esemény körül, a fotósok száma kb annyi lehetett mint a csatázóké:-)Sok ismerőssel is összefutottunk ez a rövid 30 perc alatt,de nem volt idő bájcsevejre,az események a rajt után öngerjesztő módon egyfajta káoszba torkolltak,ahol mindenki kapott a fejére aki a tömegbe merészkedett.



Eszembe sem jutott leszedni a Sigma 10-20-at és optikát cserélni így digivel maradtak az akció fotók közelről.Magammal cipeltem hősiesen a Pentacon 6 -t is,amivel végül is majdnem végig fotóztam az eseményt,ezzel egy változatosabb anyag is készült,de azt majd később mutatom meg nektek,mivel még a hűtőben figyel:-)Sajnáltam mikor 16:30 kor fel kellett ugrani a buszra hogy az Akácfa utcát közbeiktatva elérjük a Pécsi Intercity-t.Bár kevés időm volt fotózni remek móka volt,kíváncsi leszek az FF középformátumú képekre:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése