2010. március 21., vasárnap

10 március 21

Napok óta tart már a lomtalanítás Budapest belső kerületeiben a nyócban és a kilencben.Elvétve lőttem pár képet az elmúlt napokban,de mindenképpen rá akartam szánni egy délutánt erre a témára.A tegnapi FotósHaverok találkán beszéltük még meg Huszka Ádám(popcornplayah)-al hogy szemügyre vesszük mi folyik az utcákon:-)Nem csalódtam,témában gazdag séta volt,ahol kaptunk hideget meleget,de azért többnyire sikerült a lencse elé csalni az embereket.Nem nagy táskát,csak a 17-35mm,és egy 50-est vittem magammal ,de nem használtam.Plusz még egy hátizsákban magammal hoztam az újdonsült Kiev 60-am amit most próbáltam ki először.Életképeket vadásztam és rehabilitáltam magam a 10-20-al elkövetett nyakból lődözésből,kommunikációs tréning vagy miaszösz gyanánt:-)De mivel az emberek meglepően nyitottak voltak,nem jelentett nehézséget a szememhez emelni a kamerát.Szomorú látvány volt, hogy mennyire a hétköznapok részévé vált a szegénység, járókelők és a már erre kiépült komoly iparág szemezgetett mások eldobott kacatjai között.Mégis volt egyfajta megfoghatatlan,keserédes hangulata ennek a délutánnak...






Lomtalanítás

Budapest VII-IX.kerület

2010

Könica Minolta 7D+MAF 17-35mm


6 megjegyzés:

  1. A harmadik kép nagyon cseles :D aztán a harmadik sor tv-s,és végül 4. sor első......külön-külön is megállnák a helyüket :)

    :*

    VálaszTörlés
  2. ugybizony. koszonom a kreditet, nekem a szelvedos mindent visz, de azt hiszem a tobbi sem kerdez, csak siman ut. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Édes!

    Ádám,kérdezni?Minek?:-)))

    Köszönöm Denhoda!

    VálaszTörlés
  4. ütős sorozat. és bátor :) én nem merek ilyen környéken fotózni.
    kíváncsi leszek a kieves képekre is

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Zsófi,idővel jönnek majd a 6x6-ok is

    VálaszTörlés