2010. március 17., szerda

10 március 17

Ma készült egyetlen képem inkább tanulság mint egy megismételhetetlen pillanat.Mikor elmentem a srác mellett a Blaha aluljárójában elgondolkodtam kicsit hogy lehet van benne egy kép.Mégis tovább mentem,pedig nem volt egy nehéz "préda".Kissé magamba fordultam ma,és mostanában az is sokszor előfordul hogy nem tartom a témát érdemesnek arra hogy foglalkozzam vele,nincs kedvem se hozzá.Mégis azt vallom fontos az ilyen érzéseknél megállni,mert gyakorol az ember,ha más nem kommunikációt,kapcsolat teremtést a fotóalannyal,ami máskor akár kamatoztatható is.Így a Burger King-től fordultam vissza hogy csináljak róla egy képet,ami elkészülte után mindjárt jobban éreztem magam,mégsem vagyok menthetetlenül antiszociális:-)Ha más nem ez miatt érdemes volt:-)



Utcazenész

Budapest

2010

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése