2010. február 22., hétfő

10 február 22

Néhányan tudhatjátok rólam hogy már elég rég,14 éves korom óta 1-es típusú cukorbeteg vagyok.Ez sokban megváltoztatta az életem,de sajnos meg kellett tanulnom együtt élni vele.Hátrány abban,hogy pl nem tudok kimenni csövezni egész hétre Szigetre kaja nélkül,vagy nem indulhatok el külföldre egy tetemesebb gyógyszer adag nélkül,viszont rendszeresen,és többnyire egészségesen táplálkozom,erre nagyon oda kell figyeljek.Azon felül hogy viszonylag stabil a cukrom,sajnos keveset járok kezelésre,valahogy én mindig akkor látok orvost mikor már nagyon muszáj,nem vagyok egy beteges típus,az influenzát sem tudom mikor kaptam el utoljára,gyógyszert is csak a másnapos fejfájásra szedek:-)Ma mégis el kellett jöjjek az Uzsoki úti kórházba mert már nagyon régen voltam a kezelő orvosomnál.Ez a fotó akkor készült mikor utoljára voltam itt,már nagyon késő volt,a bácsi még előttem ment be és én már csak gyalog tudtam hazajönni Zuglóból,mert tömegközlekedés sem volt.Hát igen,szegény orvosok iszonyat nyomás alatt dolgoznak,és aki jó szakemberrel szeretné megosztani ügyét-baját annak bizony várni kell.Ma csak 3 órát,úgy hogy elvileg du.4-re volt időpontom,szerencsére....



Váróterem

Budapest

2009

Minolta Hi-Matic G+nemtudom már milyen film

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése