2010. február 19., péntek

10 február 19

Egy régi barátom járt ma nálam,képeket válogattunk az új weboldalára mikor megakadt a szemem ezen a fotómon.Évekkel ezelőtt készült Tésen,és akkor mikor feldolgoztam ezeket a képeket nem éreztem benne semmit,viszont most valamiért engem is megfogott a hangulata.Érdekes mennyit változik az ember szemlélete,fejlődik,vagy épp elsiklik valami mellett mert más irány felé tekint.Lehet érdemes lenne néha körbenézni az archívumban...:-)




Tési nyár

Tés

2007

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm

5 megjegyzés:

  1. én kifejezetten imádok archívumban kukázni :)mindig találok valami számomra jópofát :)

    VálaszTörlés
  2. így a tél végén, a szürke napokban üdítő látvány ezekkel a színekkel.

    tegnap este a legfrissebb busós képeket válogattam és elég sok kukában landolt. akkor úgy gondoltam, ok, akkor inkább holnap folytatom, mert a végén csak fogpiszkáló marad. ...vagy az sem. :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Én ritkán turkálok,általában ami felkelti a figyelmem a friss képeim között azonnal megcsinálom.Bár sokszor elgondolkodom hogy érdemes lenne,de majd 1 tera képet végignézni már nem kevés idő lenne:-)


    Ne légy ilyen kritikus magadhoz Péter!Egy ilyen eseménynél a lényeg a tudósítás,nem hogy world press díjas képeket rakj fel a blogspot-ra:-)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én is pont ma kezdtem el a blogomra felrakni hasonló turkálás utáni fotókat. Nekem nagyon érdekes dolog volt szembesülni a néhány évvel ezelőtt készített képeimmel. Egész másképp láttam és fotóztam. Fura volt.
    Klassz kép ez. Elsőre nem vettem észre a futó alakot pedig sokat tesz hozzá.

    VálaszTörlés