2010. február 12., péntek

10 február 12

Cserkúti Gyuri-t(BNS) kísértem ma el Győrbe,ahol egy új filmes vázat szerzett be.Nem volt semmi dolgom így simán vele tartottam és egy kis fotózást is közbeiktattunk.Sokat jártam nyáron az M1-en és soha nem volt lehetőség megállni fotózni ezeket a hatalmas szélerőműveket,most célirányosan ide mentünk miután Győrben megvolt a biznisz.




FF képeket csináltam,vagyis már a helyszínen úgy fotóztam hogy tudtam később fekete fehér képek lesznek belőlük.Nagyon szürke idő volt,nulla kontraszttal,így azt is küldtem nekik bőven,már helyszínen is túlexponáltam a képeket,majd RAW-ból ff-re konvertáltam őket.Ritkán használok RAW-ot,de monokróm képekhez szeretem.Többnyire ilyen minimál témákra állt az agyam,nem is nagyon fotóztam mást.Próbálkoztam szűrőkkel,hosszú záridővel,de nem volt az igazi.Ráadásul olyan koszos a CCD-m hogy öröm volt retusálni ezt a néhány nagylátós,szűk blendés képet.Ki kéne már tisztítatni,mert ez nem állapot.A nagy hideg ellenére jól esett kimozdulni kicsit,bár nem volt egy képekben dús fotózás.Minden estre terepszemlének nagyon jó volt,mert akarok még itt majd fotózni ha jobb idő lesz:-)



3 megjegyzés: