2010. január 23., szombat

10 január 23

Biztos mással is volt már olyan hogy kinézett magának egy témát és hosszú perceket,akár órákat kellett várnia arra hogy az tökéletesen olyan legyen ahogy elképzelte.Helsinkiben voltunk,már hazafelé tartottunk a finn rally-ról mikor betévedtünk ebbe a templomba.A csapatból már csak Attila volt velem,gyorsan lemorzsolódnak az emberek rólam mikor elkezdek elmerülni a fotózásban,olyankor se kép se hang.De mivel ő is fotózott nem mentem teljesen az agyára.Szóval beléptünk ebbe a templomba és ahogy egyre mentem közelebb az ajtóból megláttam egy mesés pillanatot,ahogy egy idősebb hölgy áll a fény közepén teljesen körberajzolva a templom árnyékos részeivel és néz felfelé.Olyan pillanat volt ez ami megmarad az ember emlékezetében,és nagyon bántam hogy nem korábban léptem be az ajtón.Bár mindegy mert nem hiszem hogy meg tudtam volna fotózni gyorsan.A Pentaconommal igazából ezen a héten melegedtem össze rendesen,még így is sokszor éreztem hogy bizonytalanul működik a kezemben.Felmértem a helyzetet és elég esélyesnek láttam hogy ez a pillanat akár meg is ismételheti önmagát,eléggé adott volt a helyzet.Mértem egy fényt digivel és beállítottam lövésre készre a P6-ot,megszerkesztettem a képet és nem mozdultam a nyakamban lógó böhöm fényképezőgéppel.Néztek is nagyokat rám,mit akarhatok a templom közepén mozdulatlanul állva,nem tudhatták hogy a tág blende miatt minden centi kilengés életlenséghez vezethetne:-)Csak vártam és vártam,japán turista csoportok tapostak át rajtam,zavarba jött embereket nyugtattam hogy nyugodtan átvonulhatnak előttem nem lesznek benne a képben.Már vagy fél órája ácsorogtam ott,kezdtem feladni.Végső elkeseredettségemben megkértem egy full ismeretlen lányt,akinek a külseje sugallt nekem valami féle hangulatot hogy álljon oda a fénybe és nézzen felfelé.Így született ez a kép:-)



Glória

Helsinki,Finnország

2009

Pentacon Six TL+Biometar 80/2.8+Agfa vagy Kodak lejárt dia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése