2010. január 13., szerda

10 január 13

Kicsit féltem a mai naptól,mivel még soha nem fotóztam műtermi körülmények között.Nem az én világom a műfény,igazából lövésem sincs a világításhoz,nem is nagyon érdekelt soha.Dolgoztam már stúdió vakukkal forgatásoknál mint állandó fény és kültéren is használtam már őket,így a beállítgatásukkal nem volt gondom.Két oldalról kapták a fényt a modellek és mivel nem volt rádiós kioldóm a rendszervakummal villantottam el őket,így állítottam be a fényeket még a fotózás előtt.Kicsit meg is lepődtem milyen szűk,F16 lett a blende még ISO 100 is,hát igen,van még mit tanulnom:-)Minden esetre jó kis móka volt,élveztem a fotózást,még ha nem is egy agyeldobós divat sorozatról volt szó,hanem egy egyszerű reklám-illusztrációs anyagról,amiben azért kiélhettem kicsit a kreativitásom:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése