2010. január 9., szombat

10 január 09

A 2008-as évem utolsó esküvője volt ez,ahol egy volt kolléganőm legszebb napját örökíthettem meg.Már szeptember volt,és igen borús,szeles idő,ráadásul egész nyáron esküvőztem,kicsit csordultig voltam a hétvégi kimerítő,egész napos koncentrálással,úgy hogy közben hétköznap várt a monitorom bent a cégnél.Nem baj,nem panaszkodom,hisz nekem minden lagzi más élmény,szeretem ezt csinálni,nincs a világon más olyan esemény ahol több örömteli pillanatot el lehet kapni mint ezen a napon.A Kopaszi gátnál csináltuk a beállított képeket,ahol az utolsó pár kockára ki is sütött a nap:-)





Judit és Bence rokonai nagyon kedvesek voltak,vidám család,sok érdekes emberrel.Már vacsora előtt jó hangulat volt,a családi banda szolgáltatta a zenét,és már itt előtérbe került a tánc,ami oly fontos a fiatalok életében...





Nah igen a tánc...Mint kiderült ebben a vendégseregben mindenki profi tangó táncos.Az étterem pillanatok alatt egy füstös,félhomályos latin táncteremmé alakult át,a szenvedély megállt a levegőben,az érzelmek viharos hullámzásnak indultak,a testek egymáshoz feszültek és ringtak tova az éjszakában...:-)






Tango Argentina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése