2010. január 5., kedd

10 január 05

SajtóFotó2009.Nem is tudom e szó hallatán lehet sokan már rögeszmésnek tartanak,Dina csúnyán néz rám hogy megint a gép előtt esz a fene,de ennek ma egy időre vége.Ma éjfélkor lejár a határidő,én délután lecsekkoltam utoljára mindent,vége az őrületnek:-)Nagyon sok anyagom összejött idén amit sorozatba lehetett fűzni,és ahol tehettem ezt meg is néztem.Maximálisan kihasználtam a 30 pályamű lehetőségét,17 egyedi képet és 13, 6-10 képes sorozatot küldtem, összesen 155 képet.Őrült vagyok,tudom.De úgy voltam vele,ha már az évben ennyi mindent összefotóztam megméretem őket egyszerre mint ahogy minden évben szoktam.Igazából már most elkezdődött ez a munkafolyamat a SajtóFotó2010-re:-)






Szépségkirálynő leszek...

4 megjegyzés:

  1. Asszem idén is simán fogadnék Rád. :) Nagyon kiváncsian várom a munkáidat! Remélem zsűrizésen találkozunk. Üdv: Nandyred

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bizalmat Nándi,biztosra veszem hogy összefutunk,főleg úgy hogy idén csak a szomszédba kell átugranom:-)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert! Szerintem érthető, hogy fontos Számodra a Sajtófotó pályázat. Áltlánosságban mondom, hogy akármit dolgozik az ember, vannak húzósabb időszakok, amikor több energiát kell belefektetni abba, amit csinálunk (a párod előtt védelek :)). Esetleg azon lehet elgondolkodni, hogy év közben lehet-e valamennyire rendezni, rendezve tárolni az anyagot, hogy a végén egyszerűbb legyen a dolgod (most pedig a pároddal vagyok :)). ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszi hogy megvédsz,bár Dina tudja hogy ha csinálok valamit azt teljes erőbedobással csinálom,és azt is,hogy ez az esemény mennyire fontos nekem,egész jól bírta a gyűrődést.Amúgy mindig sokat segít nekem a válogatásban,most is sok mindenben benne volt a keze:-)Hála Istennek 2009-ben csak a képeimmel foglalkozhattam,így a sorozataim nagy része már év közben átment a processen,csak össze kellett rendeznem őket.Amit tehetek azonnal feldolgozok,nem szeretem a tornyokban állnak a nyers képeim:-)

    VálaszTörlés