2009. december 31., csütörtök

09 december 31

Minden év utolsó napja más,de a lényege a szórakozás,a buli,együtt a barátokkal,szeretteinkkel.Tavaly egy elég érdekes házibulin vettem részt,nem volt idegen a közeg,mégis kívülállóként éreztem magam,talán a kamera miatt is.Ott készítettem ezt a felvételt,ami talán sokaknak mond valamit és sokak lehet nem értik majd vagy hallgatnak az egészről.Mégis jobban mögé nézve és belegondolva ez egy igen komoly problémát feszegető fotó,mégha dokumentarista egyszerűségben beszél arról a tényről ami keményen ott van a hétköznapjaiban a magyar fiatalságnak,az amfetamin...

Óvatos és örömökben teljes bulizást,boldog,boldogabb új évet mindenkinek!



Szilveszter 2009 00:28

Konica Minolta Dynax 7+MAF 50mm+Ilford Pan 400

2 megjegyzés:

  1. SZIA DRÁGA BÁTYÁM.BUÉK!ÉN ÉRTEM AMIT GONDOLSZ...BULIZZ HELYETTEM IS..TUDOD HOGYAN SZERETEM!XX

    VálaszTörlés