2009. december 26., szombat

09 december 26

Karácsony az Akácfa utcában:-)




Édesemmel is megtartottuk a karácsonyt,korán értem haza Bajáról,majd belevetettük magunkat az ünnepi készülődésbe.Szarvaspörköltet főztem,amit csak azért nem örökítettem meg,mert a kellemes együttlétben nem észleltük az idő mulását és full odaégett:-)))A mini karácsonyfa amit együtt díszítettünk a felső sorban látható.Az ajándékok,fotóarchív doboz,fényképezőgép kulcstartó vakuval,Dinámnak a gyönyörű szeméhez passzoló sapkával az alsó sorban.Idén pénz szűkösebb karácsony volt,de annál szeretet teljesebb...

5 megjegyzés:

  1. hangulatos fotók. jó az a fényképzőgép karácsonyfa dísz. :D

    VálaszTörlés
  2. Egy fotós családban ez alap:-)

    Köszi:-)

    VálaszTörlés
  3. Életem egyik legszebb napja, és karácsonya volt ^^

    Jövőre jobban oda figyelünk az őzre XD

    VálaszTörlés
  4. Örülök Édes,nekem is az volt.

    Jövőre te főzöl:-)

    VálaszTörlés
  5. Okés, de csak olyan kaját ami nem éghet oda XD

    VálaszTörlés