2009. december 12., szombat

09 december 12

Már vártam nagyon a mai napot,régen voltam már fotózni hajnalban,kellett már egy kis kimozdulás a nagyvárosból.Kömöz Gergővel indultunk útnak kora reggel a Dunakanyarba.Gergőék jártak már ezen a helyen és láttam is már képeket erről a vízben,cölöpökön álló házról,nagyon kíváncsi voltam már rá élőben is.Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk,nagy ködre számítottunk,de helyette nagyon szürke idő volt,szinte alig nyomtam le párszor a gombot.Ezek a képek készültek itt:



Majd később,mikor már nem volt semmi ötletünk mit fotózzunk,visszafelé beugrottunk ebbe a "hajó temetőbe".Itt már többször fotóztam,de mióta utoljára voltam nagyon megváltozott a hely.Vasgyűjtők szétvagdosták a hajókat,sok roncs teljesen eltűnt.Szerencsénk volt viszont hogy kicsit arréb elsüllyedt egy hajó amit nemrég vontattak ki a partra,így azért akadt fotózni való.Kár hogy nem volt jó időnk,akkor biztos terjedelmesebb lenne ez a bejegyzés is:-)




2 megjegyzés:

  1. Hát ahhoz képest, hogy én mennyiszer exponáltam, elég sokszor nyomtad le a gombot. Én még le sem szedtem a cuccot a gépről. :)
    Nem nagyon volt szerencsénk, de majd legközelebb. A csirke feláldozása majd meghozza az eredményt.

    VálaszTörlés
  2. Majd a voodoo isten segít legközelebb:-)

    VálaszTörlés