2009. december 5., szombat

09 december 05

Ma újra egy férfi modellt kellet fotózzak,ami újabb kihívásokat jelentett számomra.Nem csak azért mert hát igen nehéz férfinak férfit fotózni,nehezebben látom meg a jobb pillanatokat mint egy nőnél,és nehezebben is instruálja az ember férfi társát.Hisz kicsit fura lenne pl ha ilyeneket mondanék neki:"most nézz dögösebben,mintha el akarná csábítani,nagyon szép vagy,gyönyörű,stb...":-)Minden esetre Mátéra kicsit jobban rákészültem.Előre kinéztem magamnak egy helyszínt,az Instant -ban terveztem a fotózás egészét,de mikor a héten bent voltam hogy engedélyt kérjek sajnos a tervet keresztül húzta az a tény hogy többnyire 4 körül nyitnak és legjobb esetben is csak 3 -kor tudnak beengedni.Ezzel nem is lenne semmi baj,ha nyár lenne,de így kb fél órám lenne a fotózásra napnyugtáig.Szóval mindenképpen valami segédfényhez kellett nyúljak.Van nekem egy Villanjkörtém,amolyan olcsó állványról eldurrantható vaku,ernyővel,szinkron zsinórral.Na ennek az ernyőjét ragasztottam rá sebtapasszal a rendszer vakumra,amit állványra raktam,majd wireless-ben vezéreltem.Ez az sufnitunning megoldás elég hatékonynak bizonyult,szépen bederített mindent,érdekes fényhatásokat,kontrasztokat,színeket lehetett vele elérni.Már a lépcsőházunkban elkezdtem fotózni Mátét,nem tudhattam milyen körülmények várnak majd ránk az Instantban,biztosra kellett menjek.





Aztán eljött a 3 óra és mi kitartóan zörgettünk a szórakozóhely vas kapuján,majd szerencsénkre beengedett egy ott dolgozó leányzó.Már nagyon kevés fény volt,így kapásból a vakuhoz nyúltam,bár kicsit akadályoztatta a munkát hogy Máté szeme nagyon érzékeny volt a vakufényre,így mindig becsukta mikor villant.Ez sok jó lehetőségnek korlátot szabott,így maradt a stabil kéz,visszatartott levegő,magas ISO,tág belnde combo:-)Kb egy órát fotóztunk itt még,ime az eredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése