2009. október 10., szombat

09 október 10

Az FKF Nagy szemétszedés akcióján fotóztam ma,ahol egy rajzpályázat eredményhirdetése után a Millenáris Parkból átgyalogoltunk a Moszkva térre és hírességek segítségével kitakarítottuk ezt a lepukkant teret.Nem tudtam milyen körülményekkel számolhatok,így elkértem Dina Nikon D90-ét és egy rendszervakut,mert az enyém kezdi kilehelni a lelkét mostanság,nagyon megbízhatatlan.Érdekes volt egy ilyen úgymond "high-tech" géppel fotózni,sokkal gyorsabb,pontosabb mint az én kis 7D-m,ami ugye már nem mai gyerek.Mindenesetre a színei nagyon döglöttek,viszont szép részletes képeket csinál,könnyű volt a kezelhetősége elsőre,igazi munkagép.


A végére egy családi emlék kép is készült,Balogh Imi főszerkesztő kollégám segítségével,midőn bevágtam a pózt a Fotófalu Millenárison megrendezett kiállításának egyik képe elé,ahol mint szerző,Balogh Zoltán volt feltüntetve:-)Mindenhol a képeimbe botlok:-DDDD


3 megjegyzés: