2009. augusztus 21., péntek

09 augusztus 21

Tegnap lejárt a Négy évszak az Alcsúti Arborétumban fotópályázat.Már hónapok óta készülök erre a pályázatra Bíró Gabival,amit most látni fogtok egy hosszú gyűjtő munka eredménye.Ritkán csinálok ilyet,hogy készülök egy pályázatra,ebben nagy szerepe volt Gabinak is,amit ez úton szeretnék megköszönni neki.A fő koncepció az volt hogy az ott dolgozókon keresztűl mutatjuk be az arborétumot.Először mindezt életképek formájában képzeltem el,majd erre a két képes montázsra álltam rá.Próbáltam egy őszinte portrét készíteni mindenkiről,mellé pedig hozzáfűzni valamit ami szerintem a parkhoz kapcsolja a bemutatott portréalanyt.Íme a sorozatom:







Az Alcsúti Arborétum kezei és szívei

A pályázati anyaghoz csatoltam még 3 képet,egy mini sorozatot is.Ezeket korábban felraktam már ide és a ti visszejelzéseitek alapján döntöttem úgy hogy nevezem őket,ezért pedig nektek köszönet!

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a bíztatást,reméljük a legjobbakat:-)

    VálaszTörlés
  2. Azt szeretem a képeidben, hogy az emberek iránti tisztelet és a fotózás iránti alázat is benne van. Vagyis a lelked. Ez itt is és sok más sorozatodon és képeden is érződik. Ettől olyan értékesek nekem.
    Reméljük ennek is meglesz az eredménye.
    Bíró Gabi képeit is nagyon szeretem, kíváncsi leszek azokra is majd.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Ildikó a kedves szavakat

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a sorozathoz és sok sikert kívánok a pályázaton! Nagyon tetszik az egész komponálás, az arányok, a képek hangulata párban és külön-külön is. Most találtam rá a blogodra, muszáj lesz tennem egy kis időutazást benne...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Győző,remélem gyakran benézel majd:-)

    VálaszTörlés